21 Aralık 2013 Cumartesi

tahin - pekmez (tp)

Bunun da tarifi olur mu, di mi?

7-8 aydır en çok yediğim şey olmasa, bir de bir-iki ekleme ile iyice inanılmaz bir şey olduğunu görmemiş olsam koymazdım buraya. TP hem çok lezzetli, hem çok faydalı, hem de katkısız kutkusuz, pratik, şahane bir tatlıdır efenim. Kahvaltıda yenir, yemek sonraları yenir, arada atıştırmak isteyince yenir; yenir de yenir işte.

Geleneksel bir yiyecek olduğu için önyargı vs. midir bilmem ama ben uzun yıllar burun kıvırdım kendisine. Sonra bu yılın Bahar'ında Flora'da kendisiyle bir kez daha tanıştım ve o gün bugün bırakamadım.

Tabii Selahattin'in Kumluca pazarında çok güzel bir yerden alıyor olmasının da payı var ama herhangi bir markette bulacağınız herhangi bir t & p ile yapacağınız karışım da hiç fena olmuyor bence. Selahattin'den öğrendiğim üzere bu karışıma bir de toz zencefil ve tarçın da ekleyince iyice inanılmaz bir şey oluyor. Zaten bu haliye yiyince kendimden geçmiştim! Yine geçen gün söylediğine göre öğütülmüş keçiboynuzu da yakışıyormuş, ben henüz denemedim.

1 yorum:

  1. Birden fazla insanlar ile arkadaş olmak ve sohbet etmek için sizlerde Sohbet.City arkadaşlık sitemizi ziyaret ediniz.

    sohbet
    sohbet odaları
    mobil sohbet
    sohbet kanalları
    sohbet siteleri

    YanıtlaSil