1 Ocak 2014 Çarşamba

Yeşil Mercimek Yemeği (2)

Diğerini Burcu yazmış, benimki daha basiti...

Malzemeler
3 çay bardağı mercimek
1 çay bardağı buğday
1 çay bardağı kara buğday
1 soğan
1 kaşık kadar salça
Tuz, baharat

Yapılışı
- Tüm bakliyatları 7-8 saat suda beklettim (meğer kara buğdayı suda bekletmek iyi değilmiş, dağılıverdiler, aman!)
- Soğan ve salçayı kavurduktan sonra bir miktar sıcak su ve buğdayları koydum.
- Uzun süre suda bekleyen buğdaylar hemen pişmeye yüz tuttu, mercimekleri ekledim.
- Yine uzun süre beklemiş olan mercimekler de pişiverdiler ve kara buğdayı da ekledim. Su miktarını ayarladım (gerçi çok susuz oldu, daha sulu yapacaktım) ve birkaç dakika sonra yemek hazırdı.


1 yorum:

  1. Birden fazla insanlar ile arkadaş olmak ve sohbet etmek için sizlerde Sohbet.City arkadaşlık sitemizi ziyaret ediniz.

    sohbet
    sohbet odaları
    mobil sohbet
    sohbet kanalları
    sohbet siteleri

    YanıtlaSil