1 Ocak 2014 Çarşamba

Tarhana çorbası

Annem ve anneannem hep kıymalı yapar(dı) ama bence şart da değil. Yapması ne basit ve ne lezzetli bir çorbadır bu arada...

- Birkaç diş sarımsağı zeytinyağında kavuruyorum.
- Biraz biber salçası ekliyorum.
- Tencereye soğuk suyu ekleyip su miktarına göre birkaç kaşık tarhana koyuyor ve kaynayana kadar karıştırıyorum. (Orta boy bir tencere için 3 kaşık kadar tarhana - ancak tarhanasına göre de değişebiliyor bu oran)
- Kaynadıktan sonra da birkaç dakika daha pişiriyor ve içiyorum.

- O anki keyfime göre pul biber, karabiber, sumak, nane vs. de koyuyorum, hepsi de pek yakışıyorlar.


1 yorum:

  1. Birden fazla insanlar ile arkadaş olmak ve sohbet etmek için sizlerde Sohbet.City arkadaşlık sitemizi ziyaret ediniz.

    sohbet
    sohbet odaları
    mobil sohbet
    sohbet kanalları
    sohbet siteleri

    YanıtlaSil